Saturday, June 18, 2011

Kembali setelah sekian lama..











Kembali lagi aku di sini...

Melakar kisah cinta..

Tiada istimewa untuk dikongsi..

Hanya sekadar melempiaskan kata..


Aku masih di takuk lama..

Tiada episod cinta yang istimewa..

Hanya meneruskan baki sisa..

Hidup ini yang penuh suka-duka..


Sentiasa mengharap cinta sejati..

dari seorang kekasih hati..

yang mengerti hati ini..

yang bisa menghargai diri ini..


Perlukah aku berputus asa?

Dari terus mengharap kasih sejati?

Kerna di usia ini tiada lagi serinya..

Tiadalah mengerti erti bergembira lagi..


Cinta...

Aku masih mencari..

Sudah ada permulaanya..

Tapi tanpa di duga ia terhenti..


Sakitnya rasa jiwa ini..

Bila harapan hancur di tengah jalan..

Mengapa aku kena terima semua ini?

Mengapa aku yang lemah harus mengharung beratnya dugaan?


Moga sinar kebahagiaan menjelma..

Terus menerangi dalam hidupku..

Menyuburkan segala kehidupan di dunia..

Biar semua rasa apa erti kebahagiaan hidup itu...


Ya Allah....

Aku bersujud memohon padaMu...

Izinkan aku merasa apa itu kebahagiaan hidup di dunia ini..

Izinkan aku merasa indahnya cinta itu..

Izinkan yang terluka sembuh kembali..



Bisik Jiwa ~ Mana pergi cinta sejati?

No comments:

Post a Comment

Nilai SeRinYa KaseH dititip santun kata..